Soul

Blog Archive

Sunday 23 October 2011

Convocation Day.

Assalamualaikum wbt!

heeeeey reader yg kewl and ohsyem, but me lagi keeeeewl aaaaand haaaakchum! haha

okay, semalam i convo *coughs million time* well, i baru gradute dari Uni.Al-Azhar, Alhamdulillah sudah dapat segulung ijazah sarjana muda kedoktoran dgn kepujian plus dapat anugerah pelajaran diraja lagi. thanks for praisin me, i noe, i noe *angguk angguk*

but, are you seriooooouuuus? bukan u 15 ke????? ha'ah. and post upthere? lies. so? u mad bro? 

cut cut cut! good job, great liar, haha. jangan ah marah u, i bergurau je u, macam tkbiasa *cubit manja* haha

okay, semalam, sabtu 22/10 my sis convo kat utemm, melaka. woke up at 4 am, kacau nak tido tol ah. daa ah malam tu tido abt 1am. sempat lah tido dlm totoi aka toilet  *bahasa parsi mix germany* time nak mandi tu. then pegi solat subuh. pukul4 solat subuh?? meme nyanyuk habis!

singgah RnR makan and solat subuh. like seriously, musollah *surau* RnR seremban sangat cantik, menarik meletuuuup kebabom ah! first time tengok surau RnR cantik. kesian kan? usually pegi area pantai timur jah. aaaah, meme selesa nak solat, peace giler.

sampai utemm, besar, indah kemain, tapi totoi, aduuuuih, jauh gilo. yg tktahan nak melepas tu, da melepas dulu aku rasa. sumpah jauh. terpencil pulak tu. 


 boothz

beli beli peah

 bunga bantal, kompom org amek buat tido jah.

bunga agry bird pon ada? sumpah lawak. hahaha!

 siblings

 apa pasai aku lagi rendah?! camera tipuuuuuu!

 dewan besar.

poyo. adik aku jugak. lols 

 join mewarna competition



 dalam dewan konvo. boring wa kata lu.

 momma & dad

sisters


 congrats to Wan Afirah Abd Hamid, u did it! may Allah bless you always. 
puji lebih niy, pashmina satuuu? haha!

_____________________________________

then otw balik, singgah umah my aunty at Bandar Kinrara. tengok baby baru dia. sooo cute 

mana pic baby?!!
dekat hp my sis, later upload kay, hehe

 kakak and abg kpd baby tu ajak aku pegi taman. 
aku pon teman lah, kesian pulak tengok. muka mengharap habis.

 maryam arissa and me. mcm org sakit muka aku.

     bodyguard sukarelawan.


                                     
kwn baru dorang, jumpa kat taman. 
not bad budak niy, kalau besar, kompom hemsem, hehehe

maryam, apa tenung tenung pakwe i?!?!haha!

superkid umar

kbye x










2 comments:

Nurul Ashikin said...

semoga tak terlambat nak wish...tahniah dear.... akak x nak yang lain, nak angry bird ja

Typer said...

hehe, bukan saya yg convo, akak saya. boleh saja, mai mai, hehe :)